A beautiful mind

Vaknade sent idag igen, övernajs.
I med jag har jobb nu så känns det inte som att jag bara sover bort dagarna längre.
Diskade och käkade middag när jag hade vaknat.
Sen var det dags för en dejt mellan min katt House och krauws katt
Mozart, men de bråkade mest haha.
Efter det blev det hem om krauw där jag varit fram tills nu.
Har kollat två filmer och ätit chips, mums.
Först såg vi A beautiful mind, en av de bästa filmer jag sett.
Rysningar genom hela filmen. Den är baserad på en sann historia,
och huvudrollen John Nash överlistar sin schizofreni. Genialisk!
Film två var den oscarsnominerade The blind side, också baserad
på en sann historia och mycket bra. Dessutom var Sandra Bullock snyggare än någonsin.
Nu har jag diskat för att göra mamma glad.
Ska bara se ett avsnitt av Glee och ta en nattacigg sen blire sömn.

Puss mrauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0