A single Man

Jag vakna precis, eller egentligen vakna jag klockan 9 men jag orkade inte ringa alla jag skulle eller svara på alla som smsade mig så jag sov några timmar till tillsammans med katten. Det var skönt.
Nu vet jag inte vad som händer, ska nog träffa Mrauw om jag får tag på henne, har inget annat planerat.

Filmen jag såg igår..
Handla om en homosexuell man vars partner har dött och man får följa en dag i hans liv..låter spännande va?
Den var bland de snyggaste och bästa filmer jag någonsin sett, jag vet inte varför jag tyckte om den så mycket för det var också den mest deprimerande film jag någonsin sett men jag tyckte den var sjukt bra. Finns inget mer att säga.


puss /Krauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0