Avatar

Igår blev det Avatar 3D, var dags för mig att se den.

Alla andra har sagt att den va inte så bra som de förväntade sig eller
den va mycket sämre än de trodde och därför var mina förväntingar så
låga de kunde bli och självklart blev jag då positivt överraskad.
Jag är imponerad av James Camerons värld som han skapat med språk,
natur och allt som ingår. Och klart är det extra häftigt i 3D. Sen storyn, den
är förutsägbar, ja, men whatever. Det finns lika uppmärksammade filmer som
är minst lika förutsägbara (som ett exempel fick jag star wars-flashbacks hela
tiden).
I recensioner har det stått att man ska lämna hjärnan hemma och min hjärna var
riktigt bakis så tror denna filmen var perfekt för mig igår.
/Krauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0