Pamela Anderson & Jenna Jameson

(Rubriken lyder som den gör för att jag och evelina blev kallade
så, och de är sexiga så vi tog det som en komplimang)

fick sovit ett par timmar i morse sen väckte erika
mig vid 12, då blev det stan med erika och krauw för
att kolla på kläder, äta bakismat och berätta om nattens bravader.

Här skrivs dock inte allt ut men ni kan få en sammanfattning.
Startade upp hos Matildha för att fira hennes 18-årsdag med en tjejmiddag, 
jag drack vin, och börjar jag en kväll med vin slutar den inte bra har jag lärt mig nu.
Vidare ut på nattklubben cristal vid 12.
Dans, mer sprit och en äcklig muslim som tryckte upp mig mot en vägg.
Hamnade helt plötsligt vid ett bord där det fanns ett gäng galna människor
och 6 flaskor champagne. Ja tack, jag är ett champagneluder.
Gamla festragg dök upp pch blev helt plötsligt nya festragg.
Vidare till barcelona vid 3 med de gamla raggen och en random 33-åring på köpet.
Gratis cider, ja tack jag är ett ciderluder.
Vakterna brukar vara snutiga där men i natt raggade de satan(!)
Vidare till mc för fyllemat med samma folk och där träffar man ju på ett visst
gammalt statoilstrul.
Här blir nu allt bara sjukt och jag struntar i att utveckla resten och säger bara en taxi
med 8 pers hem till en random kille för lite "eftervin" och därefter bussen hem med
evelina som var den enda som pallar hålla sig uppe av alla brudar vi var från början.

Baaaaaaaby 18 år!

Puss mrauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0