pepp

Har precis varit och träffat en supertaggad Mrauw, underbart!
På måndag ska vi boka biljetter, ännu mer underbart!
2010 har fan nästan potential att slå 2009 snart med siesta,
green day och allt :)

För övrigt idag har jag gått upp tidigt, pigg, (att däcka tidigt har
sina fördelar) och så har jag klippt mig. Bara topparna så det är
ingen skillnad men det är inte så slitet längre.
Dessutom har jag ätit en massa, men det är okej för det är
fettisdagen idag. Imorn blir jag vegetarian, wiho ;)

Nu ska jag hjälpa Mozart skörda på sin farmville-farm. Jag vet, jag
har en nördig katt. Sen är det kyrkan som gäller, har inte varit där på
länge så det kommer bli awesome.

pusss /Krauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0