Sockersug

jag lyckades fixa fram en ny mobil, en helt ny faktiskt.
överförde allt från den gamla till den nya genom datorn, för det fick jag att funka.
Dock inte alla mina söta sms, så ja då får jag deppa över det tills
jag får ett sms som överväger allt. Hoppas på snart.
Detta tog hela dan ja.. eller nästan var ju på kursen också.
Sista dagen för denna veckan och det var kul som föregående dagar.
Nu vill jag träffa krauw, men hon svarar inte när jag ringer så
funderar på att sticka iväg och handla godis istället.

vi får se, puss mrauw

Kommentarer
Postat av: eLi

TÄVLING! MISSA INTE CHANSEN ATT VINNA DETTA SUPERPRIS! :D

2010-02-11 @ 22:42:47
URL: http://lovejunkiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0