The hurt locker

Hej igen!
Jag har kommit tillbaks från (en av) malmös gulligaste biografer
där jag såg The hurt locker med Helena, Kajsa, Nils och killen som
jag hela hela tiden glömmer namnet på, sorry. Filmen satt på min
filmer-att-se-lista för att den är oscarsnominerad till bästa film. Måste
se alla innan den 8e Mars :)

Var en superseriös krigsfilm om bombdesarmerare i Irak. Den var verkligen
sjukt seg och inte mycket action precis. När det väl hände något var det
förvirrande men då och då även spännande.
Har inte mycket mer att säga...

Jo Justde, dagen bjöd också på en aha-upplevelse. Efter oscarsnomineringarna hörde man
journalister i bakgrunden snacka om "the battle of the ex's"...
Tydligen har regissören till denna filmen varit gift med James Cameron (resissören till Avatar) och båda är nominerade i kategorin bästa film.
Spännande spännande. Hoppas ingen av dom vinner :)

puss Krauw

Kommentarer
Postat av: fenan

hahaha fredrik ;) och den var ändå bra! tror jag :)

2010-02-05 @ 00:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0