17e februari

Sitter och tänker på vad jag ska skriva om dagen samtidigt
som jag kollar lite halvt på raw på kanal5.se, det går väl
sådär. Kan bero på att jag är ganska trött också..Jag har börjat
bli det på kvällarna:O faktiskt najs, att kunna gå o lägga sig
i "lagom" tid:)
hur som helst, innan idag har jag varit lite i stan med krille. Köpt
present till min pappa som fyller år imorgon, tyvärr ingen slips
med kors Mrauw, kanske nästa år :) Sedan lämnade jag Krille
vid centralen och åkte hem för att käka middag. Vegetarisk middag ;)

Nu ska jag sova tillsammans med Mozart som ligger brevid och väntar
på att jag ska stänga av datorn:)
puss på er
/krauw

p.s Enligt tjejerna i The hills är det efter 6 månader tillsammans som man
har sex med sin pojkvän, intressant fakta bara för er :)

Kommentarer
Postat av: Mrauw

jag är besviken..............

2010-02-19 @ 00:50:02
URL: http://mrauwochkrauw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0