Dags att byta nummer

Nyss hemkommen från vellinge där jag haft det trevligt
med beachvolleyboll och mindre trevligt med att ha * i min närhet.
Jag missade den sista stadsbussen hem (idag igen)
så jag ringde min kära farbror som var snäll och körde mig hem.
Jag vågar inte gå ensam hem tills jag bytat nummer.
En äcklig jävel ringer och stalkar mig och har gjort det sen
i vintras och nu sa han verkligen också att han ska börja
stalka mig, det finns äckliga människor i vår värld.
Nu ska jag käka mackor och jordgubbar och se ett par
avsnitt av simpsons.

God natt, puss mrauw

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Fy, vad jobbigt med en stalker! Polisanmäl det!

2010-07-16 @ 11:40:02
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0