Måndagsparty

Jag sitter här med världens fyllehicka och äter
jordgubbar, vilket inte är så jävla smart.
Har du druckit sprit och det blandas med fruktsyra så
blir det en jävla vomeringseffekt. Det har jag lärt mig av
tidigare erfarenheter, men visst, den här gången kanske det funkar.
Jag har haft en trevlig kväll hemma hos Filippa i skanör,
trevligt folk och trevlig sprit.
Dock så är det jävligt synd att bussarna i malmö slutar
att gå tidigare än vad de gör i skanör, så de senaste 20
minuterna har jag gått hem ensam i mörker.
Tack och lov så har man sin älskade syster på sms under tiden.

Jävligt dålig bild, men det är i alla fall jag och sebbi♥

PUSS MRAUW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0