Helgen

I fredags blev det förfest hos Laura som fyllt år och sedan kb. Jag var nog fullare än jag tror för helena och jag sprang till bussen och var de enda som hann med den. Och sen har jag ingen aning om någon av de andra kom till kb överhuvudtaget. Jag kanske bara var upptagen med annat men hursomheslt blev det en rolig kväll. Lite fucked up, men de är de lite fucked up kvällarna som är de bästa.
Igår, på lördagen, fick jag gå upp alldeles för tidigt efter alldeles för lite sömn för att börja jobba klockan 11. Men min lunchrast var det underbaraste någonsin (gratis bakiskäk liksom) och fett najs att jag fick sluta 2 timmar tidigare.
Jag kom hem vid halv 4, så där perfekt till kronprinsessbröllopet. Sedan satt jag där typ tills klockan 12 när jag gick o la mig. Bara en paus för att duscha, äta och träffa Mrauw en stund :)

Idag är det söndag, jag har på mig en stor soft tröja, jag är oduschad och tänker inte duscha och jag ska snart in till stan för att träffa Alfons. Det kan nog bli en rätt chill dag idag. Hoppas på det iaf.

Vi hörs förr eller senare!
puss Krauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0