om livet vore vädret

Idag var det fint väder, första gången på sjukt länge! så jag har spenderat dagen först på jobb, ett kort lunchpass mellan 11 och 14 och sedan träffade jag helena. Vi satte oss vid kanalen och åt, sedan satt vi typ där tills halv 7. fett najs i det underbara vädret. Och så fick vi ett litet besök av Jonas också, alltid trevligt :)
tillsist cyklade vi till triangeln där jag köpte ett par tights för 400 spänn... bra jobbat.
Nu är jag hemma och snart är det dags för mat, känner redan att denna sommaren kommer äga!
och förretesten, denna helgen med :)

pusss Krauw

Kommentarer
Postat av: nina

Checka in den vinnande bloggen i veckans blogg tävlingen! Besök hennes blogg, läs den, följ den och kasta in en komentar till henne (=

2010-06-16 @ 23:17:51
URL: http://niinalofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0