Perfekt söndag

Jag vet jag är dålig.
Men nu tänkte jag faktiskt uppdatera lite..

Igår vakna jag upp hos alfons och chilla där tills klockan 3, sedan träffade jag helena i stan en liten stund. En väldigt liten stund måste det varit, plus så var båda helt döda.. Så vi får träffas snart igen. Anyway, senare på kvällen träffade jag Mrauw som jag inte träffat på en evighet. Vi kollade film och uppdaterade varandra om veckan som gått. najs :)
Till sist blev det söndagskrök här hemma. Jag, min syster, min bror och en box vin. Sjuukt najs.
Det resulterade dock i att våra planer om att åka in till stan inte kommer hända idag. Nu blir det att käka frukost/lunch :)
pussss Krauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0