Skratta eller gråta?

Så jävla trött.
Först var det twilightgrejen och då fick jag knappt någon sömn.
Sen var det johan som uppehöll mig på telefon från 00-04
(dock värt det♥).
Och nu är jag hemma efter en studentfest för Janna & Hanna
och en för Johan Strand. Alltså blir det knappt någon sömn i
natt heller, och imorgon går vi upp tidigt för att åka till göteborg.
Dagen som vi väntat länge på är äntligen här!
Green Day! Och bara för att jag är trött som ett as ska det inte
hindra mig från att ha the time of my life :)

Btw så kom jag hem för 5 minuter sen och märkte precis att
mina strumbyxor är fulla av löv, mitt hår är fullt av kvistar
och jag har ett tiotal myggbett på benen, dislike.

god natt, puss mrauw

Kommentarer
Postat av: cornelia

ni skulle nog gilla http://klackarnaitaket.blogg.se som var på blogawards i höstas :) de är typ eran stil!

2010-06-06 @ 20:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0