Varför ska det vara så jävla svårt?

Erika färgade precis min utväxt och det blev inte bra,
jag klandrar inte erika utan det blir bara bra var tioende
gång eller något sånt där.
Antingen blir det fläckigt eller så blir det gult, ahhh.
Ska depptjocka nu med varma mackor, cigg och blådåre.
Skulle egentligen träffat krauw men hon somnade under min
hårfärgningsprocess så förhoppningsvis hinner vi ses en stund imorgon.
Under kvällen har jag sett ett sjukt crazy avsnitt utav greys,
hade dock förväntat mig att det som hände skulle hända för
varje tv-serie har ett sådant avsnitt (skriver inte vad för er som inte
sett det och vill se det)
Sen fick jag också kärt besök av Kalvin(som nyss tagit körkort),
ellen och sara i bil.

Nej nu blir det en cigg. Puss mrauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0