1967 12

Nu är det helt plötsligt kväll, livet går framåt. Jag var på den där undersökningen innan idag, fick jämföra två filmjölksförpackningar och säga vilken som var finast. Efter det skulle jag hälla upp filmjölk i ett glas, ett riktigt iq-test alltså. Sedan åkte jag hem 200 spack rikare :) soft värre.
Väl hemma igen träffade jag Mrauw en stund, vi var ute och gungade i solen haha, skönt att våren är på väg på riktigt.

Jo på tal om att livet går framåt, jag ska jobba på måndag, har troligtvis fixat sommarjobb och min present till mamma som fyller år på söndag är också klar. Och kb är bestämt imorgon! även om jag så ska gå dit själv =)

pusspuss /Krauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0