Bara dårar rusar in

Nu är jag vaken igen och redo för lördagen :)
Igår blev det fest minsann, hos världens sötaste tjej (som såg exakt ut som Tilde Fröling btw). Det var riktigt oplanerat och allt började med kaos och väl framme kände jag ingen där, men lätt bättre än att sitta hemma en fredag!
Efter några timmar av Tequilashottande, siestapeppande och smspanikande var det dags att kila hemåt. Helena missande sin buss, börjar bli en dålig vana det där, så jag erbjöd min extremt sköna madrass. För det tvingades jag upp klockan 10 i morse för att säga hejdå, men det är okej.. jag somnade om.

Nu ska jag iväg med pappa och köra till vår kära appleaffär. Va fan vi ska göra där har jag ingen aning om, menmen:)
pusss /Krauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0