färskt

Hemma från jobb! ojoj, det gick faktiskt bra idag. Förutom att jag ramlade 2 gånger, en av gångerna tappade jag allt och var tvungen att plocka upp det medan pensionärer gick förbi och fnissade lite åt mig. Men jag får betalt så då är nästan vad som helst okej :)

Plus så kan ingen vara sur när det är våår, känns som jag säger det i varje inlägg, men det tåls att upprepas efter denna vinter. Känns som det varit snö konstant i ett halvår, så kan man gå ut utan jacka är jag överlycklig! Dessutom betyder det ett steg närmare solglasögon och shorts, u n d e r b a r t.

åh just det, ricky martin är bög. vem här är förvånad?

Ha en finfin dag
puss /Krauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0