Fortsätt svimma

A perfect getaway var sjuk cool!
Värd att se, mest för att den är himla oförutsägbar.
Kristian joinade mig när jag skulle se den och han tyckte likadant.
Efter filmen skulle vi handla något att käka och jag råkade ut
för ett missöde på ica och höll på att svimma.
Ligger ner på golvet och eftersom jag jobbat på ica så vet alla
vem jag är. Personalen hämtar vatten och ringer min mor som
får hjälpa mig hem. Verkligen superkul, har haft problem med mina
svimningar och min mage som startade allt i flera år nu så är tyvärr van vid sånt här.
Sen dess har jag legat och kollat tv och ätit fil med banan.
Ironin i det hela är att jag är allergisk mot mjölk och banan men när magen
klyddar är det det enda som hjälper.
Nej nu ska jag se film och försöka sova efter min hektiska dag.

Puss mrauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0