jobb

Jag är äntligen hemma efter jobb, riktigt död. Det är ganska kul faktiskt men det tog en jävla tid idag och dessutom var jag riktigt epic fail. Ringer posten mig imorgon vågar jag knappt svara...
Dessutom, imorse när jag gjorde mig iordning för första gången jag skulle jobba på en månad ringer ett annat jobb och vill träffa mig just idag för intervju, vad fan är oddsen. De verkade lite sura när jag inte kunde för jag skulle till ett annat jobb, men ska träffa dom på torsdag istället (Y)
Och nu precis fick jag ett brev från arbetsförmedlingen som säger att jag måste komma dit på torsdag, whatthefuck -.- Jag behöver fan sova en vecka för att ta igen för idag.
Men det är ett problem för future-Krauw. Nu blir det att äta för första gången idag, underbart
puss /krauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0