Nu är det på riktigt

Hemma från mitt första riktigta jobbpass och jag är trött,
det är jag aldrig klockan 2 på natten.
Det var segt men det var kul.
Tur så hade jag en n00b precis som jag att jobba med.
Vi fick vara med om mycket ikväll.
Jag blev erbjuden en flott middag och sex,
medan emelie blev erbjuden ett boende i thailand
och båda två blev kallade idioter.
Plus vi gick + i kassan med 500 spack!
vilket kanske inte låter myket haha, men folk går alltid - på deras första pass.
Nej nu ska jag äta sen sova.

Puss mrauw

Kommentarer
Postat av: shamz

Hej, underbar blogg :) jag bloggar på http://perrraa.blogg.se med mina vänninor, vi är 4 knasiga tjejer i stockholm som lever annorlunda än andra svenskar.



Just nu har vi frågestund, ställ gärna vilken fråga du vill

om oss, våra liv/livstil, vår religion, våra tankar & åsikter, smak när det kommer till både kläder och killar! vad du vill haha



ha en uuunderbar helg !

2010-03-06 @ 13:46:53
URL: http://perrraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0