Oscarsgalan enligt Mrauw

Alec Baldwin och Steve Martin gjorde väl en helt okej
insats som konfrencierer.
Mycket bättre än Jon Stewart i alla fall.

Det bästa var parodin på "Paranormal activity" då kenny
och jag satt och asgarvade tills vår rökhosta fick oss att nästan kvävas.

Snyggast under hela kvällen var väl Cameron Diaz med hennes
glittrande klänning. Alla som känner mig vet att glitter dödar!

Sexigast under kvällen var fan ta mig Robert Downey jr,
George Clooney hade kunnat vara med där också om han hade haft
sitt skägg kvar och på tal om skägg, Antonio Banderas borde raka sig!

Det gulligaste på hela kvällen var hyllningen till John Hughes som jag själv
tycker gjort de bästa komedierna som finns!

Finns det något mer att säga? Jo..
- att Barney är bäst♥
- att Sandra Bullock kicks ass
- att Jeff Bridges förtjänade sin oscar
- att Morgan Freeman borde vunnit 10 oscars
- att Avatar inte vann bästa film, thank god
- att The hurt locker vann bästa film, herre gud.. jävla irakkrig.

Så nu har jag fått säga mitt, tack för det.
Puss mrauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0