Puss på dig

det var kaos igårkväll och allt som var planerat
bara gick åt fanders.
Sen dök krauw upp och då började det ljusna.
Lite diesel och lite baylies med mjölk hos mig löser alla
problem (självklart ett sms från johan som lyder att han vill träffas också).
Så det bar av till vellinge vid 22-tiden.
Film och mys som följdes av en en inbjudan ner till köket av hans syster
och hennes vän pia.
Var med och delade en flaska vitt och blev lite på lyran, najs.
Mer mys med johan sen sov jag där och har degat med honom i hans
säng fram tills för en timme sedan då jag kom hem.

Nu ska jag göra mig i ordning, träffa krauw en stund
och sen blire jobb.
Puss mrauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0