Sammanfattning av se senaste dagarna

Dåligt bloggande av mig på sistone, nu finns det ju ingen oscarsgala att skriva om så vad finns det då? inte mycket är svaret, men jag får berätta vad jag gjort de senaste dagarna (så att ni förstår att det egentligen helt är krilles fel att jag inte bloggat)

Måndag: Helena och Jag degar efter oscarsgalan med chips och Oändligt många frågor.


Tisdag:
jag Sover ut efter måndagens hårda arbete och vaknar alltså vid 4. Krille kommer till malmö lagom till jag sticker iväg till kyrkan. Där var det trevligt som alltid och sen sticker jag hem med krille och chillar.

Onsdag:
Softande med Krille, bio med Helena (recension kommer när som helst) och ännu mer softande med krille. Mitt i natten orkade jag inte med Krilles gnäll om cigg längre så snäll som jag är cyklade vi till shell och jag köpte cigg till honom.
Jo justdet, ett besök hos arbetsförmedlingen och bakning hann jag också med under dagen:)

(Sorgligt nog har jag inga nya bilder på min kära booifriend, men shell är sommar och nostalgi och det är denna bilden med så jag låtsas att det va därför jag la upp den)

Torsdag aka idag: trodde jag skulle jobba men så blev det inte, istället har dagen bara försvunnit tillsammans med krille (märker ni hur många synonymer jag kan för att dega/chilla/softa?). Nu på kvällen efter krille åkt kolla jag på how i met your mother med Mrauw, bästa avsnittet på länge! Och nu har jag varit iväg och tränat, najs.

ja. That's it
puss på er /Krauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0