Solsken

Strålande solsken idag igen betyder en fika på
e-house med min syster.
Har precis duschat och fixat till mig, så ska snart kila
iväg till bussen.
Ikväll blir det jobb och efter det vet jag inte.
Slutar vid 12-tiden och jag kommer vara sugen på ett glas
vin, men vi får se hur det blir.

Sen angående filmen jag såg igår, No country for old men.
Så tyckte jag faktiskt den var ganska bra.
Den var dryg och fylld med svart humor, precis som bröderna Coen's
filmer är. Men sen var där bitar som mycket väl Scorcese hade kunnat
regissera, och han är en av mina favoriter så det kan förklara det jag
tyckte var bra. Men ja det övervägde ändå inte Coen, så se den om du¨
har två timmar över.

Puss mrauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0