Tonight's Oscar night!

var hemma 2 i natt efter jobb och ett besök på mc
för att fira emelies och min lilla lön som vi fick för
att jobba extra som servitriser på det stället där vi är
croupierer.
Inte gick jag och la mig för det utan det blev "bästa film"
nummer 8 med krauw istället.
Alltså Inglorious basterds, den var inte bra, men jag kan
ändå förstå att folk gillar den. Brad Pitt var sexig i allafall.
Gick upp 4 idag och då såg jag "bästa film" nummer 9,
alltså An education, jag har dock inte kommit på vad jag tyckte
om den än.
Så nu har jag 1 film kvar att se och det är District 9, efter den
har jag sett alla filmer som är nominerade till bästa film i nattens gala.
Så ska se den nu så fort jag diskat efter middan.

Puss mrauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0