En söndag

Jag sitter här och chattar med helena medan det första avsnittet av söndagsparty med Filip och fredrik är på i bakgrunden, tydligen ska the hives-pelle vara där och sjunga nån sorts ballad, detta måste jag se.

Detta har varit en awesome kväll tillsammans med Helena. Vi har kollat klart på säsong 2 av lois & clark, riktigt spännande nu! måste genast köpa säsong 3 för att se hur det fortsätter. Efter denna pinsamt nördiga aktivitet blev det en massa snack och vi skrev i vår alldeles privata lilla "blogg" och kollade igenom den, helt sjukt var allt var lätt när man var yngre. Och var glada vi var för småsaker :)
Allt avslutades med att jag körde hem henne (en månad sen jag tog körkort idag! känns som en evighet sen) och i bilen pratades det minnen minnen minnen. Och om hur konstiga killar är. Och om hur konstig jag är. Helt enkelt hur konstiga alla här.
Pure awesomeness

Det finns inga bilden på oss tillsammans, utom denhär, men det gör inget för denna är helt fantastisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0