Alice i underlandet

Är hemma från bion och Alice i Underlandet nu :)
Jag tänker och tänker men jag vet inte vad jag tyckte. Alice var sjukt grym, Alan Rickman är alltid grym och den var konstig, precis som den ska vara. Men det var något jag inte gillade..
Kanske är det att jag vill att den ska vara mer konstig, en riktig cp-film som ingen förstår, och inte en film som alla fjortisar som är kära i johnny depp efter pirates går och ser. Ja, det stör jag mig på. Men det kanske inte riktigt är filmens fel?
Annars gillade jag den, roligt att det inte är samma gamla story utan en helt ny. Den är bra gjord och bra skådespelare. Lite disney-kliché-artat med den stora striden i slutet men filmen var tillräckligt random för att det inte skulle störa mig.
Så, det var mina förvirrande åsikter
pusss Krauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0