Är det inte bara brudar som sprider rykten?

Har precis haft en mysig stund med min krauw
och sett "the notebook", sjukt gullig film.
På en sekund förstörs stämningen av ett jävla sms
från johan.
En viss jävla killkompis går och sprider rykten om
mig i vellinge. Låter jävligt fjortis.
Jag trodde fan ta mig att det var bara brudar i alla
åldrar som höll på med sånt mög.
Men nu har jag fan blivit motbevisad, jag är chockad.
Vet inte om jag ska skratta eller gråta, efter ett par
telefonsamtal verkar allt vara löst, men man vet ju
aldrig med rykten. De brukar sitta kvar och komma
tillbaka när man minst anar det. mög.
Nu ska jag kolla på house och vila mina lungor.

Puss mrauw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0