Bättre blir det inte

God lördagskväll!

Förlåt för att jag inte skrivit idag, men har varit så
trött så har bara legat i sängen och sett klart sista säsongen
av one tree hill. Jag säger bara vilket fucked up sista avsnitt!
Just nu håller jag på att fixa mig inför jobb, det är HIPP som
gäller ikväll! Schlagerbaren! Hoppas det blir skoj, taggar till 
lite med hallonsoda och timbuktu.
I natt jobbade jag förresten på chili, det var knappt något folk,
det är rätt så kasst med det nu innan löneveckan och när det
är varmt ute..
Ja men nog om mig, hoppas ni får en trevlig lördagskväll och
får göra det ni helst vill!
Och ni skåningar som ska till Törringelund ikväll, se upp för min mor!

Puss mrauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0