Definiera äckligt

En äcklig gårdag och en äcklig nudag (om man kan säga så)
Usch jag är trött..
Var uppe vid 2-tiden idag, gjorde mig i ordning och begav
mig till vellinge där det var tivoli.
Hängde med mina grabbar och ett par brudar som det visade
sig att jag känt för många många år sen.
Alltid kul att ta upp bekantskaper.
Det var kul på tivolit, jag fick ätit sockervadd, vunnit en
ful hund på kranmaskin och åkt karusell med Felix tills vi
nästan spydde.

Vid 22 åkte jag vidare till jobb, som var på slagthuset ikväll.
Fy fan säger jag bara.. jag har aldrig varit med om ett sådant
kaos med så odrägligt folk.
Fick stänga bordet tidigare men fick ändå tjänat 235 kronor i
timmen, vilket är najs.
Nu ska jag äta fiskpinnar med mos och njuta utav att jag är hemma.

Vi hörs imorgon! Puss mrauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0