Doften av dig finns på mina läppar

Jag har varit iväg hela dagen.
Efter jag tvättat klart blev det en runda till
systemet med Dennis som jag inte träffat på ett tag.
Därefter ville Lasse att jag skulle komma på utställning
på hans skola i trelleborg så då blev det att ta sig dit.
Käkade falafel med honom och Morgan när det var slut och
sen blev det bussen till vellinge.
Och nu under kvällen har jag suttit ute i parken i vellinge
med Felix, Siggen, Morgan och Johan.
Sista timmen var det bara jag och Johan och nu har jag
märkt att jag fan går över berg och hav för den grabben.
Jag är fan inte klok.
Tar taxi hem för att jag missar bussen som jag lovat mig
att inte göra miljontals gånger, hopplöst haha.
Nej nu ska jag äta något sen sova.

Puss mrauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0