Fiskbullar

Idag har jag inte orkat blogga, har nästan bara sovit.
Gick upp vid 8 och stack till jobb, när jag kom dit var
det låst och chefen var inte där.. ringde upp honom och
han hade glömt bort mig så jag fick åka hem om,
spela ninja warz i en kvart och sen åka tillbaka igen, drygt.
När jag var hemma vid 4 sov jag en stund sen träffade jag
krauw och käkade en sallad.
Hem igen för att sova till 8, vaknade och spelade ninja warz
på johans konto den här gången.
Sen drog jag hem till moa för att snacka och chilla film,
vi såg "Road to perdition", inte speciellt bra men någon höjdpunkt
var där väl. Och nu är jag hemma, ska käka middag nu och sen
sova satan.

(inte lätt att fatta varför johans far skriver till en när man glömt bort
vilket facebookkonto man är inloggad på
)
Puss på er, mrauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0