frille

Förlåt för min frånvaro men jag har varit sjuk och inte gjort någonting sen jag jobbade lördagsnatt. Inte så kul att blogga om man inte har gjort något.
Men nu ska jag börja igen!
Är fortfarande sjuk, men ska iallafall snart åka till IKEA och träffa Helena. Kommer jag inte ut ur huset en längre tid idag kommer jag dö..typ.

Förresten, det är MAJ!! min favoritmånad på hela året! Den är lite sorglig nostalgi ändå, tre år sen josefs konsert, ett år sen det var vår sista månad i gymnasiet. Men detta årets maj ska bli ännu bättre. Jag är typ frisk och det är underbart väder. Det är tre veckor kvar till siesta. Och idag är det exakt en månad kvar till Green Day<3 Sitter och lyssnar på deras setlist just nu, underbart.

Nu måste jag fixa mig lite, kan inte gå runt som ett skabb på IKEA

vi hörs senare
pusss Krauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0