If I were a boy

Läste precis krauws inlägg och jag tycker synd om henne.
Ligger här hemma i min säng och har problem jag med.
Emelie är sjuk så jag ska ta hennes jobbpass ikväll,
vilket betyder klydd.
Jag önskar att jag vore kille för en dag så jag kan vara med
grabbarna imorgon och se fotboll hos lasse.
Johan vill ha med mig så vi får se om jag kan komma ändå.
Och Johan vill att jag ska komma hem till honom imorgon
och sova där men då jobbar jag -.-
Vilket jävla shit.
Han kan bara ses på helgen när jag jobbar och jag kan bara
ses i veckan när han jobbar eller går i skolan, jag blir lack.
Får se om jag kan vara där på söndan istället, för det ska bli en bra helg!

Puss mrauw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0