Ingen big deal

Jag orkar egentligen inte skriva ett siestainlägg för vill inte riktigt inse att det är över. Men något måste jag väl skriva.
Det var inte som jag förväntat mig men det var underbart.
Festivallivet passar mig utmärkt. Man får vara hur jävla dräggig man vill utan att någon kollar snett.
Man får vara hur skabbig som helst, det är okej att vara full mitt på dagen och det är i princip bara helena som klagar om man går runt en dag utan byxor. Awesome.
Sen hände det en massa spännande, sjuka, konstiga och roliga grejer men det tog typ 2 timmar att uppdatera mrauw om allt så kan nog inte skriva om allt här.
Ni får nöja er med det här, för jag är så jävla nöjd man kan bli


puss Krauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0