jobb

Sen jag skrev senast, alltså mer än en vecka sen, har jag jobbat. Och festat lite, men mest jobbat. Har jobbat idag med men någon gång måste jag ju ta tag i bloggen igen.

Lång dag idag, har jobbat 08-17. Sedan ringde burger king och frågade om jag kunde börja jobba 20 istället för 24 då jag jobbar natt. Men jag ska på bio med pappa så det gick inte :)
Kan ju inte festa, vilket jag annars är vääldigt sugen på, så bio är en perfekt plan. Robin Hood ska vi se. Jag har verkligen inga förväntningar överhuvudtaget, jag tror det kommer vara en dålig Gladiator. Men jag hoppas jag har fel, får väl se.

Nu ska jag byta om, duscha om jag pallar och hoppas på att det blir mat snart. Jag tänkte även åka till mobilia och köpa skor..men jag har inte råd. Får se hur jag gör med det :)

pusss Krauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0