Kakor och mjölk

Det var ett jävla helvete att gå ut med House (min katt).
Hon blev förbannat arg och slet av sig kopplet och kutade
iväg in en buske. Tog ju evigheter att få ut henne igen, shit.
Har spenderat kvällen i min säng framför One tree hill tillsammans
med kakor och mjölk. Det är livet.
Men det avbröts för en tre timmars promenad med krauw.
Vi har snackat minnen, rökt en massa cigg och ätit klubbor som
vi kommit fram till är nyttigare än chips och godis.
Jag saknar allt, gamla vänner, gamla ovänner, gamla pojkar,
gamla fester, gamla promenader. Ja allt.
Jag hade gjort allt för en stor fet reunion med alla.

Nu ska jag lyssna på nostalgimusik och titta på nostalgibilder.
God natt, puss mrauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0