Kan alla andra bloggare så kan jag också

År 2009 så..

Vad hade du för hårfärg - Brunt, svart, rött, blont
Hur lång var du – 176 cm
Vem var du kär i - 2 stycken
Hade du nån pojk-/flickvän – Jo vi kan väl räkna det som så
Vad brukade du göra på fritiden – Spendera pengar som fan
Vilka umgicks du med – Samma som nu väl
Var allt bättre då – Ja som fan!
Skulle du vilja gå tillbaks dit – Ja!
Har du förändrats – Inte särskilt


Nu:
Vad har du för hårfärg – Blont
Hur lång är du? – 176 cm
Vem är du kär i – I världens mest underbara person
Har du nån pojk-,/flickvän - Nej
Vad brukar du göra på fritiden – Nörda mig vid datorn
Vilka umgås du med – Krauw och mina vellingegrabbar för det mesta


Har du:
Kysst någon – Ja
Sovit brevid någon med samma kön – Ja
Sovit brevid nån med motsatt kön – Ja
Slagit ner nån – Ner vet jag inte men slagit ja
Ljugit för en bra vän – Ja
Svikit någon – Ja


Vem:
Skrev du senast till på msn – Felix?
Kramade du senast – Krauw
Sov du hos senast – Johan
Vill du vara just nu - Full
Ringde dig senast – Krauw


Vad:
Drack du senast – Kaffe
Köpte du senast – Cigg
Gjorde du igår – Planterade blommor
Ska du göra imorn – Fika med min vän Kalvin
Vill du göra just nu – Träffa Johan
Åt du senast – Choklad
Är närmast dig som är rosa – Väggarna


Kärlek :
Du har sårat nån så den började gråta – Ja
Nån har sårat dig så du börjat gråta – Ja


Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – Ja
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – Ja
Jag har smugit ut utan lov - Ja
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – Ja
Jag har en hemlighet som ingen vet om – Många
Jag har fuskat i ett spel – Jag fuskar alltid
Jag har struntat i ett prov – Ja


Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv – Ja
Jag har druckit alkohol – Ja
Jag har tagit medecier mot depression – Ja
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – Ja
Jag har vaknat gråtande – Ja, sjukt weird
Jag har somnat gråtande – Ja
Jag hatar begravningar - Ja
Jag har sett någon dö - Ja
Någon du har känt som nyligen som dött - Definiera nyligen


DÖDEN:
Jag hatar begravningar - Ja
Jag har sett någon dö - Ja
Någon du har känt som nyligen som dött - Definiera nyligen

Så ja, nu vet ni lite mer om mig. Puss mrauw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0