Kroppen failar till slut

God kväll kära bloggläsare!
Det blev en innedag idag och det var skönt.
Nördiga spel på datorn, pianospelande för att
öva på mitt projekt. När det är klart får ni se en video.
Och en massa tv-tittande och kaffedrickande med mamma.
Och så har vi äntligen fått tummarna loss och beställt
bussbiljetter upp till gbg den 5:e juni då det är GREEN DAY!

Nu har jag precit chillat ute på lindeborg med krauw,
hon är äntligen tillräckligt frille för att följa med mig
ut på rökrundor igen.
Vi har haft roliga diskussioner om varför man gillar
en person och vad vi vill byta till för efternamn när vi gifter oss.

Nu ska jag se på film, "I love you beth cooper" och sen sova.

Puss mrauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0