Mackor och saft!

Hemkommen från jobb!
Nu blir det mackor, saft och ett avsnitt utav house.
Jag älskar att jobba på slagt, personalen är fan bäst.
Chefen är trevligare än trevligast, bartenderna är sexiga
och vakterna gör allt för mig, det är ju najs.
Stör mig bara på gästerna som tror att jag inte kan räkna
för att jag är blond, snyft.

Btw så har jag haft flashbacks från hemma hos Johan
hela dagen och jag kan fan inte sluta skratta.
Hur fan kan man ha en diskussion om två spindlar vars namn
är Ernst och Hubert i tre timmar och hur fan kan Johans
bästa kompis vars namn är Siggen stå och kasta sten på Johans
fönster i 45 minuter utan att få ett svar, inte fatta vinken att vi
vill vara själva och sen ta till med en stege och stå och glo in
genom fönstret. Jag dör nog av asgarv.

Nej god natt på er, vi hörs imorgon!
Puss mrauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0