Wiho

Idag har jag handlat allt jag behöver (och lite till) till siesta! helena och jag kommer äga ut stället med vår oskyldighet.
Har redan planerat in att fylleringa Mrauw under hästpojken, fyllesmsa richard så fort jag är charmig nog och fyllelaga mat trots att alla råder oss att låta bli. It's going to be AWESOME.
Att jag inte kommer få duscha tillräckligt eller fixa håret och kommer vara så sjuuuukt bakis tänker vi inte på just nu. Det kommer ändå bli aweseome :)

Nu ska jag och min pepp sova, ska upp imorn åch åka till lund för att hjälpa min mormor & morfar med nått de ville. Måste bättra på min karma innan jag åker, jag har liksom skrivit ett helt inlägg om planerad fylla.

awesome
/Krauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0