Bäst i test

Sitter här framför datorn och lyssnar på Färska prinzen,
lite nostalgimusik.
Ska snart förflytta mig några meter ut till balkongen istället,
det är fint väder, då får jag passa på att dricka mitt eftermiddagskaffe där.

Och eftersom min kära och väldigt snygga lärare är bortrest den här veckan
så har vi en vikarie på engelskan och eftersom vikarier aldrig har koll
på någonting så har vi fått arbeten att göra hemma.
:thumbup: till att vi får vara hemma
:thumbdown: till att jag då har 3 arbeten denna veckan
Grejen är att det är inte så jevla svår engelska egentligen, jag är bara lat.
Men jag lovar att jag ska göra klart ett idag i alla fall :D hehe

puss mrauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0