Besökarna

Fullplanerad dag.
Började på stadsbiblioteket för att lämna tillbaka en bok, vidare
till skolan för engelska.
Däremellan hann jag fan ta mig med att bli uppraggad på Gustav adolfs torgs
kyrkogård, nya raggplacet? haha

Sen blev det ett möte på arbetsförmedlingen.
Därefter hade jag tänkt dra till stranden för att ta ett dopp, redo med
bikini och handduk, men ja då hade solen hunnit gå i moln, tack kära gud.
Hem för att fixa middag och sen sova en stund, hinner inte vara i sängen
länge innan mamma väcker mig för att jag ska städa köket, jippijej.
Jaja jag fick en bit tårta som belöning och har precis suttit och njutit
av den framför "Besökarna", ni vet den svenska skräckfilmen med
Kjell Bergqvist?
Inte sett den sen jag var tio och då var den döläskig :O så gav den ett
försök till och den är fanemig lika läskig! haha

Nej nu blir det en cigg och ett avsnitt av the closer, därefter sömn.
Puss mrauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0