det dom aldrig nämner

Idag har jag varit i Lund med min syster som skulle ta tåget därifrån hem till Stockholm. Hade några timmar att döda som vi spenderade bland annat i botaniska trädgården.

Nu på kvällen har jag gjort mitt liv lite svårare..
Jag vet att jag borde skriva ut exakt vad det handlar om, det är roligare att läsa om
än en massa koder, men jag kan verkligen inte..
Det suger men vafaaaaan, någon gång kanske! :)

Nu ska jag ut en runda med Mrauw
Fan va najs det är att bo 100 meter från henne nu under sommaren,
innan har jag ju bott i Lund och hon här i Malmö

see ya
Krauw

Kommentarer
Postat av: KixX

oaaa....friläggningen som gud glömde

2011-06-14 @ 22:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0