ett andra första inlägg

Krauw här!
Detta känns sjukt konstigt, vet inte var jag ska börja. Nu så här dagen efter, när jag är nykter, känns det här med att börja blogga igen inte riktigt som en lika bra idé.
Men har nu kollat igenom bloggen, iallafall de mest intressanta kategorierna (va fan e de? och snusk) och fan va roligt det är att läsa! Helt sjukt så mycket som förändras och ännu sjukare så mycket som är sig likt.
Så om jag inte hittar någon annan anledning att blogga så ska jag fan kämpa på ändå så att jag kan läsa om mitt och Mrauws liv om ett år igen.

Anyway, idag har jag mest chillat i stan med Jonas. Vi gick till folkets park, satt i solen, lyssnade på musik och kollade på kängurus och jättekaniner. Snart blire middag här hemma och jag kan inte fatta att det fortfarande är varmt ute så här sent! Vad hände med våren? Det bara gick direkt från vinter till sommar, aja jag klagar inte :) fett nääjs.

på sommaren är jag skabbig men lycklig

detta får vara godkänt som mitt andra första inlägg i denna blogg..
(K)haaaaj


Kommentarer
Postat av: Affe

Fin tröja!

2011-06-14 @ 00:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0