I told you not to fall in love with me

Dagen började kasst, hade en mardröm som aldrig kunde sluta
vilket gjorde att jag försov mig till skolan igen!
Tror jag har fått in det som rutin nu.
Sen fick jag reda på att min älskade cykel blivit stulen, jevla nolifers :mad:
Så de få timmar som jag var i skolan satt jag mest och surade istället
för att få någon matte gjord, bra där!
Men jag ska ju inte vara negativ resten av dagen, Erika fyller ju år :D
och jag fick reda på att vi är lediga på midsommar, woop woop.

(bild från höör igår, mysigt ställe :))

Nej nu ska jag ut och bli brun i solen.
Puss mrauw

Kommentarer
Postat av: Goranvera

I kinda like it. Thanks!

2011-10-11 @ 15:41:59
URL: http://goranvera.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0